اشپزباشی

سایت تخصصی اشپزی

اشپزباشی

سایت تخصصی اشپزی

ابشار کبود وال

ابشار کبود وال 


http://s3.picofile.com/file/7389847197/phpThumb_generated_thumbnailjpg6.jpg


آبشار کبودوال در پنج کیلومتری جنوب علی آباد کتول در دره ای نسبتا عمیق و بسیار زیبا در جنگل انبوه و دیدنی کبودوال در استان گلستان واقع شده است .


آبشار کبودوال آبشاری تماما خزه ای است . برای رسیدن به این آبشار باید از طریق کمربندی شهر علی آباد به سمت دانشگاه آزاد رفته و در سه راهی دانشگاه از راه سمت راست خیابان کمربندی به سمت ورودی پارک جنگلی ادامه مسیر داد . البته تابلو های راهنما مسیر را مشخص کرده اند . پس از گذشتن از تقریباْ ۳-۲ کیلومتر در انتهای راه می بایست اتومبیل را در یک محوطه جنگلی و زیبا پارک کرده و در کنار رود به سمت جنوب و بالای کوه به راه ادامه داد . مسیر پیاده روی باریک ولی بسیار زیبا است در طول مسیر تا زیر آبشار اصلی کبودوال چندین آبشار کوچک و بزرگ دیگر نیز وجود دارد که هریک زیبایی خاص خود را دارد .

به علت سخت بودن برخی از قسمت های مسیر پیشنهاد میشود تا فقط افرادی که دارای سلامت جسمی بخصوص پاها هستند در این مسیر تا به آخر وارد شوند و در غیر اینصورت زیبایی مناطق پائین دست کمتر از مناطق بالایی نیست پس اسرار در ادامه مسیر ننمایند .

جالب توجه اینکه همانطور که در تصاویر زیر مشاهده خواهید کرد تمامی عظمت این رود ها و آبشار ها و جاذبه ها همگی از چشمه ای بسیار کوچک منشاء می گیرند که از آن آبی زلال و سرد می جوشد . برای رسیدن به سرچشمه میبایست از مسیری که تقریباْ در ۱۰۰متری پیش از آبشار در سمت چپ قرار دارد از کوه بالا رفت و پس از طی حدوداْ ۳۰۰ متر به مکان جوشش آب می رسیم .


برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید 


تابلو پازلی(سه تکه) - طرح عشق


تابلو پازلی(سه تکه) - طرح عشق

دسته لوازم زیردسته لوازم تزیینی

تابلو پازلی(سه تکه) - طرح عشق
سایز : 70*50
100% ضد آب و ضد خش
با بالاترین کیفیت چاپ
شاسی از جنس MDF 8 میلی متر

فروشنده: خرید ایرانیان

قیمت: 34,800 تومان

درصد :34

روش خرید: برای خرید تابلو پازلی(سه تکه) - طرح عشق، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید تابلو پازلی(سه تکه) - طرح عشق


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

http://s3.picofile.com/file/7389847525/phpThumb_generated_thumbnailjpg7.jpg


http://s3.picofile.com/file/7389847953/phpThumb_generated_thumbnailjpg8.jpg


http://s3.picofile.com/file/7389848274/phpThumb_generated_thumbnailjpg9.jpg



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد