اشپزباشی

سایت تخصصی اشپزی

اشپزباشی

سایت تخصصی اشپزی

رول سوسیس

رول سوسیس


http://s1.picofile.com/file/7440450214/634778916658686250.jpg

مواد اولیه :

  • تخم‌مرغ زده شده                                                                             دو عدد

     پیازخردشده                                                                                        یک عدد

    خمیر میل فوی یا هزارلا                                                                به میزان لازم

     سوسیسچرخشده                                                                            750 گرم

     آردسوخاری                                                                                      80 گرم

     جعفری خرد شده                                                        سه قاشق سوپخوری

     سیر له شده                                                                                        یک حبه

     نمک،  جوز هندی و  فلفل                                                            به میزان لازم

 

طرز تهیه

خمیر را روی سطح آردپاشی شده باز کرده و به شکل مستطیل بلند و باریک می‌بریم. لبه‌های خمیر را با تخم‌مرغ توسط قلم‌مو مرطوب می‌کنیم. تمام مواد را با هم مخلوط کرده، مقداری از تخم‌مرغ را نگه داشته بقیه آن را داخل مخلوط می‌‌ریزیم. مقداری از مواد را در مرکز هر یک از خمیرها می‌گذاریم و دو طرف خمیر را به صورت لوله روی هم می‌آوریم تا قسمت بسته شده زیر قرار بگیرد. هر یک از لوله‌‌ها را به قسمت‌های کوچک‌تر برش می‌دهیم و داخل سینی فر چرب شده می‌گذاریم. روی آنها را به تخم‌مرغ آغشته کرده و در فر گرم شده با دمای 200 درجه سانتی‌گراد به مدت 15 دقیقه قرار می‌دهیم. سپس دما را به 180 درجه سانتی‌گراد کاهش داده و 15 دقیقه دیگر می‌گذاریم تا پخته شوند.


کلاه قرمزی 90(اورجینال)+اشانتیون:مجموعه کارهای مستربین

کلاه قرمزی 90(اورجینال)+اشانتیون:مجموعه کارهای مستربین

دسته فیلم و کارتن زیردسته سریال

شماره مجوز:155/38649


قابل پخش در دی وی دی پلیرهای خانگی و کامپیوتر

مجموعه به یاد ماندنی و زیبای کلاه قرمزی ۹۰ !

شامل 15 قسمت کامل با کیفیت بسیار عالی



توجه : این محصول شامل 3 دی وی دی است . فروشگاه هایی که در 2 دی وی دی عرضه می کنند مجموعه ای بی کیفیت را برای شما ارسال می کنند




مجموعه برنامه “کلاه قرمزی” محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو در ایام نوروز از شبکه دو سیما پخش شد. عروسک خاطرانگیز “کلاه قرمزی” به همراه پسرخاله، پسرعمه زا، آقای مجری و میهمانان برنامه با ایجاد فضای مفرح و شاد در ایام نوروز، شادی بخش خانواده های ایرانی بودند.


کلاه قرمزی با تمام جذابیتهای و شیطنت های بامزه اش و ابراز علاقه به بچه ها، تلویزیون و آقای مجری علاوه بر ایجاد روحیه شاد در کودکان، سبب ایجاد حس نوستالیژیک در بزرگترها نیز شد.

عوامل مجموعه کلاه قرمزی عبارتند:
کارگردان تلویزیونی و تدوین: میثم مولایی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان:میثم کزازی، طراحی و ساخت عروسکها: مرضیه محبوب، گروه عروسک گردانی: دنیا فنی زاده، مرضیه محبوب، امین سلطان احمدی،بنفشه صمدی و محمد لقمانیان، صدای عروسک ها: حمید جبلی، محمدرضا هدایتی، بهادر مالکی و محمد بحرانی، طراحی صحنه: مجیدمیرفخرایی، موسیقی: محمدرضا عقیلی، مدیر فیلمبرداری: فرشید رسولی،مدیر صحنه: میلاد کزازی،طراحی لباس: ژاله آنت، گروه تصویربرداری و نور: فردین رحیمی، محمد رضایی، صدابردار: سید محمود کاشانی، مدیر تولید: بهروز صد خسروی.



شامل 15 قسمت کامل با کیفیت بسیار عالی

کلاه قرمزی و پسرخاله شخصیت‌هایی محبوب هستند که هنوز پتانسیل دارند درباره‌شان مجموعه ساخته شود، آنها از تلویزیون به سینما رفتند و پاسخی مثبت از مخاطب گرفتند، بازگشتشان به تلویزیون در نوروز ۸۸ نشان داد هنوز می‌توانند مخاطب جذب کنند و نسل‌های جدید و قدیم را به هم پیوند بزنند.

حالا و در نوروز ۹۰ بازهم صحبت از کلاه قرمزی است و خانواده‌ها در کنار همه برنامه‌هایی که برای تعطیلات نوروزی دارند تماشای این برنامه را فراموش نمی‌کنند، متن‌های «کلاه قرمزی ۹۰» را حمید جبلی و ایرج طهماسب نوشته‌اند، متن‌ها مانند تجربه‌های قبلی این زوج بایدها و نبایدهای تربیتی را در قالبی ساده و شیرین توضیح می‌دهد.

شخصیت آقای مجری (ایرج طهماسب) و ارتباطی که با عروسک‌ها دارد از جذابیت‌های برنامه است، طهماسب خوب از تجربه‌های بازیگری‌اش استفاده می‌کند و سیمای مردی آرام و ماخوذ به حیا را نشان می‌دهد که کلافگی‌اش از دست عروسک‌ها را با بچه‌ها سهیم می‌شود.

صمیمیتی که در برنامه جاری است برای مخاطب جذاب است و بچه‌ها و بزرگترها را شریک دنیای فانتزی می‌‌کند که رنگی از واقعیت دارد. اضافه شدن شخصیت گیگیلی و پسر عمه‌زا در «کلاه قرمزی ۸۸» فضای تازه‌ای را به برنامه آورد و امسال هم «فامیل دور» با آمدنش شوخی‌ها و نکته‌های تازه‌ای را به برنامه اضافه کرده و تنوع به آن داده است.





کلاه قرمزی عروسکی ویژه است با پتانسیل بالا نه فقط برای سودآوری و جذب مخاطب. مجموعه عروسک‌هایی که طهماسب و جبلی همراه کلاه قرمزی معرفی کرده‌اند در کنار محبوب بودن می‌توانند دنیای بزرگترها را شیرین‌تر کنند، آنها را به دوران کودکی برگردانند و بچه‌ها را با فضایی دوست‌داشتنی همراه کنند.



از زمانی که کلاه قرمزی به دنیا آمده و پا به جعبه جادو و پرده نقره‌ای گذاشته ذره‌ای از محبوبیتش کم نشده و این خارق‌العاده است! هیچ شخصیت عروسکی رقیب کلاه قرمزی، پسرخاله، پسر عمه‌زا و گیگیلی نشده است. زوج طهماسب و جبلی می‌توانند از این امتیازها برای آموزش غیرمستقیم مفاهیم مختلف به بچه‌ها استفاده کنند.

فروشنده: وطن کالا

قیمت: 9,200 تومان

درصد :51

روش خرید: برای خرید کلاه قرمزی 90(اورجینال)+اشانتیون:مجموعه کارهای مستربین، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید کلاه قرمزی 90(اورجینال)+اشانتیون:مجموعه کارهای مستربین


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد