اشپزباشی

سایت تخصصی اشپزی

اشپزباشی

سایت تخصصی اشپزی

تارت سوسیس

تارت سوسیس 


http://s1.picofile.com/file/7489403117/small_634822061359843750.jpg


مواد اولیه :

  • آرد                                                                             10 قاشق سوپخوری

     مارگارین                                                                     125 گرم

     تخم‌مرغ                                                                     یک عدد

     بیکینگ پودر                                                          نصف قاشق چایخوری

     نمک                                                                     یک قاشق چایخوری

مواد لازم برای روی تارت

  •  شیر                                                                     یک پیمانه

    تخم‌مرغ                                                                     یک عدد

     پنیر پیتزا رنده شده                                                                     یک پیمانه

     سوسیس                                                                     100 گرم

طرز تهیه

داخل ظرفی آرد و مارگارین را کاملا با هم مخلوط می‌کنیم تا مثل خرده نان در آمده و مارگارین به خورد آرد برود. نمک و بیکینگ‌پودر را با هم مخلوط کرده و به مواد می‌افزائیم.

 تخم‌مرغ را نیز به مواد اضافه کرده و خمیر آماده شده را سریع جمع می‌کنیم و آن را درون یک کیسه به مدت نیم ساعت در یخچال قرار می‌دهیم.

پس از آن  خمیر را با وردنه پهن کرده و داخل قالب تارت قرار می‌‌دهیم. روی خمیر را با چنگال چند سوراخ ایجاد کرده و روی آن پنیر پیتزا می‌‌پاشیم.

باقی مانده خمیر را نیز باز کرده و به صورت نوارهای باریک برش زده و روی پنیرها می‌‌چینیم، سپس بین هر نوار یک سوسیس حلقه شده می‌‌گذاریم.

شیر و تخم‌مرغ را با هم مخلوط کرده، روی تارت ریخته و آن را درون فر با حرارت 170 درجه سانتی‌گراد به مدت نیم ساعت می‌گذاریم تا بپزد.


کلاه هدفون دار iLogic

کلاه هدفون دار iLogic

دسته لوازم زیردسته لوازم الکترونیکی مسافرتی



کلاه هدفون دار iLogic

خرید کلاه هدفون دار

دارای گارانتی تعوض با صدای بسیار شفاف و بلند

مژده به دوستداران موسیقی

با این کلاه بروز با شید و اولین کسی که این محصول را می خرد



از این محصول در 3 رنگ مشکی ,سفید و صورتی موجود است



در آستانه کریسمس، یک شرکت طراحی تجهیزات جانبی محصولات الکترونیکی مصرفی، کلاه‌های پشمی را به بازار عرضه کرده است که درون آن هدفون و میکروفون‌های باکیفیتی تعبیه شده است.



فرارسیدن سرما برای بسیاری از افرادی که عادت دارند هنگام حرکت از طریق هدفون موسیقی گوش بدهند، دردسرساز شده، چراکه آن‌ها مجبورند از کلاه استفاده کنند و اغلب در نگهداری موقعیت هدفون دچار مشکل می‌شوند.

این کلاه‌های هدفون‌دار با انواع مختلف تلفن‌های همراه، پخش‌کننده‌های موسیقی ام پی تری، مدل‌های مختلف آی‌پاد و آی‌فون سازگاری دارند.
کلاه هدفون دار iLogic



در این راستا یک شرکت طراحی صنعتی ایتالیایی با نام «های-فان» که تجهیزات جانبی سرگرم‌کننده دستگاه‌های الکترونیکی مصرفی را تولید می‌کند، دو محصول جدید را به نام «Hi-Hat» و «Hi-Head» عرضه کرده است. این دو محصول به کاربر امکان می‌دهد در بیرون از خانه به راحتی از تلفن همراه و پخش‌کننده موسیقی خود استفاده کند.

های-هد کلاه پشمی مردانه‌ای است که در 10 رنگ عرضه می‌شود و های-هت، کلاه پشمی تک سایز با 9 رنگ مختلف است. در داخل هر دو کلاه، جایی‌که کلاه بر روی گوش‌ها قرار می‌گیرد، دو کپسول بلندگو قرار گرفته که از طریق یک سیم به یک پریز مینی‌جک اتصال به دستگاه الکترونیکی متصل شده‌اند.



این کلاه شما را از انواع هدفون ها بی نیاز می سازد و همچنین ضمن گرم نگه داشتن سرتان، اگر تصمیم دارید یک کلاه ساده و مد روز بخرید می تواند مفید باشد. اسپیکرهای داخلی این کلاه که با لایه ای از پشم گوسفند (از جنس خود کلاه) پوشیده شده اند، کاملا بر روی گوش قرار می گیرند. خب حالا کافی است که آن را بر روی سرتان بگذارید و به ای پد و یا گوشی تان متصلش کنید. از این به بعد سر و کله زدن با هدفون ها و به دنبال آنها گشتن را فراموش کنید. البته هنوز هم دیگران قادر به شنیدن آنچه که شما گوش می دهید نیستند. سیم 98 سانتی متری آن هم علاوه بر قابلیت جمع شدن در زیر آستر کلاه، به شما این امکان را می دهد که دستگاه پخش موسیقیتان را در هر کدام از جیبهایتان که دوست دارید قرار دهید. البته هرگاه که کلاهتان کثیف شد اسپیکر ها را از آن خارج کنید و به راحتی آن را بشویید.





کلاه هدفون دار ,خرید کلاه هدفون دار فروش کلاه هدفون دار ,خرید اینترنتی کلاه هدفون دار ,خرید پستی کلاه هدفون دار ,خرید کلاه هدفون دار اصلی,تکنولوژیکلاه,کلاه هدفون دار جدید, کلاه موسیقی,کلاه موسیقی,

فروشنده: نیاز ایران

قیمت: 28,000 تومان

درصد :30

روش خرید: برای خرید کلاه هدفون دار iLogic، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید کلاه هدفون دار iLogic


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد