اشپزباشی

سایت تخصصی اشپزی

اشپزباشی

سایت تخصصی اشپزی

شیرینی کشمشی

شیرینی کشمشی


http://download.novintabligh.com/wp-content/uploads/2010/03/shirinikeshmeshi.jpg


مواد اولیه :

روغن جامد                                                200 گرم

 پودر قند                            300 گرم

 آرد                                                350 گرم

 کشمش ریز                          150 گرم

 وانیل                      یک و نیم قاشق چایخوری

 روغن مایع                 دو قاشق سوپخوری

 تخم‌مرغ                             چهار عدد


طرز تهیه :


نان کشمشی یکی از شیرینی‌های پرطرفدار کشورمان است و به خصوص در ایام عید از آن زیاد استفاده می‌شود. برای همین تصمیم گرفتم این شیرینی را که از مواد راحت و در دسترس نیز درست می‌شود آموزش دهم. با من همراه شوید تا شیرینی کشمشی را تهیه و در ایام نوروز از آن لذت ببرید.

روغن جامد را می‌زنیم تا کاملا پف کند. پودر قند و وانیل را در آن ریخته و باز با همزن می‌زنیم. روغن مایع را افزوده و تخم‌مرغ‌ها را با فاصله به مایه اضافه کرده و پس از هر تخم‌مرغ مدتی هم می‌زنیم. کشمش را افزوده و سپس آرد را در آن ریخته و با قاشق هم می‌زنیم تا فقط مخلوط شود. با قیف و ماسوره گرد ساده مواد را در دیس ریخته و در فر به مدت 8 تا 10 دقیقه با حرارت 175 درجه سانتی‌گراد می‌پزیم.

کلمات کلیدی : شیرینی کشمشی ، شیرینی کشمشی رزا منتظمی ، شیرینی کشمیشی لیوان ، شیرینی کشمشی پیمانه 


قهوه ساز 2 نفره فلورا Flora 



قهوه ساز 2 نفره فلورا Flora

دسته لوازم زیردسته لوازم منزل

خرید قهوه جوش 2 نفره فلورا

As Seen On TV

قهوه جوش نفره فلورا flora

+

2 عدد فنجان مشکی شکیل به عنوان هدیه



طراحی زیبا و بسیار کم جا



دارای نمایشگر نشان دهنده میزان آب درون دستگاه



قابلیت شستشوی آسان

برچسبها :
قهوه جوش, تصاویر قهوه جوش, خرید آنلاین قهوه جوش, خرید ارزان قهوه جوش, خرید ارزان قیمت قهوه جوش, خرید اینترنتی قهوه جوش, خرید با تخفیف قهوه جوش, خرید با قیمت مناسب قهوه جوش, خرید قهوه جوش, خرید قهوه جوش با تخفیف, خرید قهوه جوش با قیمت مناسب, خرید پستی قهوه جوش, درباره قهوه جوش, درباره دستگاه قهوه جوش, فروش اینترنتی قهوه جوش, فروش قهوه جوش, فروش پستی قهوه جوش, ویژگیهای قهوه جوش, نحوه کار قهوه جوش, کار کردن با قهوه جوش, عکس قهوه جوش, آموزش استفاده قهوه جوش, متعلقات قهوه جوش, توضیحات قهوه جوش, محتویات قهوه جوش, مناسبترین قیمت قهوه جوش, قهوه جوش درجه 1, قهوه جوش درجه یک, خرید عمده قهوه جوش , پخش عمده قهوه جوش , قیمت خرید قهوه جوش, خرید و فروش قهوه جوش, خرید کلی قهوه جوش, فروش عمده قهوه جوش , قیمت فروش قهوه جوش, فروش کلی قهوه جوش, نمایندگی فروش قهوه جوش, نمایندگی قهوه جوش, راهنمای استفاده از قهوه جوش, خرید قهوه جوش اصل, تله شاپینگ, تله شاپ, خرید پستی, سفارش, خرید, خرید آنلاین, خرید اینترنتی, خرید آنلاین, خرید و فروش, سفارش آنلاین, فارسی, فروش


قیمت: 39,000 تومان

درصد :15

روش خرید: برای خرید قهوه ساز 2 نفره فلورا Flora، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید قهوه ساز 2 نفره فلورا Flora


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد