اشپزباشی

سایت تخصصی اشپزی

اشپزباشی

سایت تخصصی اشپزی

کیک شیفون با روکش ژله

کیک شیفون با روکش ژله


http://s3.picofile.com/file/7391807204/634736304689818750.jpg

مواد اولیه :

  • تخم‌مرغ سه عدد

     آرد 120 گرم

     شکر 100 گرم

     روغن مایع یک قاشق سوپخوری

     آب جوش یک قاشق سوپخوری

     بیکینگ پودر نصف قاشق چایخوری

     وانیل               8/1قاشق چایخوری

     شهد یا عسل یک قاشق چایخوری

     خامه فرم گرفته سه پیمانه

     موز یک عدد

     گردو خرد شده               4/1پیمانه

طرز تهیه:                                                                                                      

فر را با حرارت 180 درجه سانتی‌گراد روشن کرده سپس کف قالب دایره‌ای 18 سانتی‌متری را کاغذ روغنی می‌گذاریم. زرده و سفیده تخم‌مرغ را جدا کرده، زرده را با شکر، آب جوش، عسل و وانیل با همزن برقی می‌‌زنیم تا حجم آن دو برابر شده و کشدار و سفید شود. سفیده‌ها را جداگانه زده تا سفید و خشک شود (جوری که اگر کاسه را برگردانیم از کاسه نریزد.) روغن مایع را نیز به زرده اضافه کرده و مخلوط می‌کنیم. پس از آن سفیده و مخلوط زرده را با لسیک هم می‌زنیم طوری که پف مواد نخوابد(به صورت دورانی و به آرامی به هم بزنید) آرد و بیکینگ‌پودر را با هم مخلوط و سه بار الک می‌کنیم. حال مخلوط آرد را طی سه مرحله به آرامی با مایه تخم‌مرغی مخلوط کرده و داخل قالب کیک می‌ریزیم و در پنجره وسط فر به مدت 25 دقیقه می‌‌پزیم. پس از پخت و خنک شدن کیک را از قطر به دو قسمت تقسیم کرده روی یک لایه خامه فرم گرفته را پخش می‌‌کنیم. موزها را حلقه کرده و روی آن چیده دوباره کمی خامه مالیده و روی آن گردو می‌ریزیم. سپس لایه دیگر کیک را روی آن قرار داده و در اطراف کیک خامه مالیده و با پالت صاف می‌‌کنیم. حالا کیک را روی صفحه گردان گذاشته و ژله مایع را روی آن ریخته و صاف کرده و با میوه‌های فصل، شکلات و خامه تزیین می‌کنیم.

 

مواد لازم برای رویه ژله‌ای:                                                         

 آب یک پیمانه

 شکر 200 گرم

آگار آگار پنج گرم

 جوهرلیمو                8/1قاشق چایخوری

 

طرز تهیه مواد ژله‌ای:                                                                              

تمام مواد را در ظرفی ریخته روی حرارت به مدت شش دقیقه می‌‌جوشانیم. بهترین زمان برای استفاده قبل از بسته شدن کامل مواد است.


میز چندکاره Table Mate


میز چندکاره Table Mate

دسته لوازم زیردسته لوازم منزل

Table Mateمفیدترین و همه فن ترین میز دنیاست که انجام هر کاری را برایتان راحت می کند . فقط کافیست بنشینید و Table Mateرا با یک انگشت به طرف خود بکشید . مشکل میزهای سنتی این است که چون نمی توان آنها را به سمت خود کشید باید خودتان به طرف آن حرکت کنید که این مشکل در Table Mate حل شده یعنی راحت می نشینید و به سادگی میز را به سمت خود حرکت می دهید . این میز با پایه های محکم و لبه های صاف با امنیت کامل همیشه قابل استفاده است بنابراین Table Mate راحت ترین میزی است که تاکنون ساخته شده ، چون به سادگی روی هر سطحی قابل حرکت بوده و براحتی تا شده و در کنار مبل یا زیر کاناپه جا میگیرد . از Table Mate می توانید برای مطالعه کردن ، خوردن تنقلات ، به عنوان میز غذاخوری کودکان ، باغبانی و یا حتی در گاراژ به عنوان میز ابزار استفاده کنید Table Mate در شش ارتفاع مختلف و 3 زوایه تنظیم می شود و این بدین معناست که می توانید از یک میز به جای هجده میز استفاده کنید شما می توانید فقط با دو انگشت به راحتی این میز را بلند کرده و به هر جایی که می خواهید ببرید ، این میز به شکلی باورنکردنی محکم بوده و توان تحمل وزنی معادل50 پوند ( 22کیلو گرم ) را داراست .



ویژگی های محصول

* کم جا و سبک
* پایه های محکم
* سهولت جا به جایی
* قابلیت نگهداری زیر تخت و مبلمان
* قابلیت تنظیم در 6 ارتفاع و 3 زاویه


صفحه رویی Table Mate از پلاستیک پولی پروپیلن و پایه های آن از آلومینیوم سبک و مقاوم ساخته شده است و با شکل ساده و منحصر به فردش آن را به میزی سبک ، قابل حمل و همه کاره تبدیل کرده است . طراحان Table Mate برای تنظیم شیب سطح روی میز از یک مکانیسم بسیار ساده استفاده کرده اند تا این کار هم به آسانی انجام شود و هم چنین مشکلی پیش نیاید . بدین منظور شما باید صفحه رویی را به سمت بالا ببرید تا قفل اتصال صفحه و پایه باز شود و با توجه به اینکه هنگام استفاده فشار به سمت پایین و بر روی صفحه خواهد بود هیچگاه چنین مشکل احتمالی پیش نخواهد آمد .



اطلاعت تکمیلی

* اندازه صفحه میز : 50*40
* ارتفاع 1 : 50 سانتی متر
* ارتفاع 2 : 56 سانتی متر
* ارتفاع 3 : 60 سانتی متر
* ارتفاع 4 : 65 سانتی متر
* ارتفاع 5 : 70 سانتی متر
* ارتفاع 6 : 73 سانتی متر

فروشنده: حجره

قیمت: 32,000 تومان

درصد :10

روش خرید: برای خرید میز چندکاره Table Mate، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید میز چندکاره Table Mate


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد